top of page

Látogatóim száma

  • Szerző képeRozványi Dávid

Karácsonyi szánkó

Frissítve: 2023. febr. 25.




Elrepült a mennyei kisszánkó, de egy faszánkó a főtéren maradt, mellette csillagok s rénszarvasok, s e szánkóba életet álmodok.


Álmodom, hogy gyermek vagyok, s rajta Szent Miklós érkezik, hozza a sok-sok ajándékot, Isten-arcú Szent Karácsonyt.


Álmodom, hogy kamasz vagyok, a szem nem látta szánkó rejtekében hozzám bújik a legszebb leány, s már nem érnek el a téli fagyok.


Álmodom, hogy apa vagyok, s gyermekem ugyanúgy mesét álmodik e pár fadarabba, mint egykor tettem én, és szemében meglátom a feledett csodát.


Álmodom, hogy nagyapa vagyok,

unokámmal gyermekkort idézek,

s egyszer talán e mennyei kisszánkó

visz majd engem is Isten elé el.



50 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page