top of page

Látogatóim száma

  • Szerző képeRozványi Dávid

Siratok valamit... (Trianoni megemlékezésre)




Siratok valamit, ami sohasem volt enyém: mikor születtem, csak mesékből ismertem, hogy egykor volt egy ország, kerek és egész – a hazám.

Nekem a Felvidék tündérmese volt, a Délvidék rácsodálkozás. A Lajtabánságot vasfüggöny zárta el, Ruszinföldet a Vörös Hadsereg. S a kincses Erdély, szerelemes titkos tánc volt nekem.

Állok előtted nemzetem, állok előtted meztelen., álmok nélkül, védtelen. Mert a józan ész mondja, ne remélj!

Állok előtted meztelen, de betakar óvón a Nap, s benne áramlik a hit, remény, akarat.

Mert ki nem adja fel, az nem veszhet el sosem! Azt megáldja Istenem.

Hiszem.


Czuczai László barátomnak





Kép: IV. Károly kálvária (Tihany)




103 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page