top of page

Látogatóim száma

  • Szerző képeRozványi Dávid

Kőrösi Csoma Sándor szülőházánál, Csomakőrösön



Eljöttem keletre, hogy lássam a helyet, mely téged a világnak adott, honnan indultál keletre, s sorsodban látom sorsomat: ahogy te magyar véredet kerested, úgy jöttem én is ide, elhozva szavam s a szívemet.


Mert az ember önmagában semmiség, szél fújta por, semmi más, azok által lesz önmaga, kiket szeret: kiteljesít és kiteljesedik.


Látom az utcát:

a házadtól a templomig vezet,

mert ez volt minden út kezdete,

mely téged elvitt az ismeretlenbe,

hogy ott Testvért lelj és tudást:

évszázad múltán én ebben lettem társ.




49 megtekintés2 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

2 Comments


idenes.47
Nov 02, 2023

Nagyon jó Kőrösi Csoma Sándorról írt vers. Tetszik a kapcsolat a magyar nép eredete és keleti népek hazája között. Ezt kereste és kutatta a nyelvész Kőrösi Sándor és jegyezte fel az utókornak is Köszönöm a verset és az emlékezést..

Edited
Like
Rozványi Dávid
Rozványi Dávid
Nov 02, 2023
Replying to

Különös volt látni a szülőházát...


Like
bottom of page