top of page

Látogatóim száma

  • Szerző képeRozványi Dávid

Salvator-kápolna (Csíksomlyó)

Frissítve: 2023. nov. 14.


Egy kicsiny hegy a templom felett, mely megbúvik a nagy hegyek között, nekem mégis mindennél magasabb, mert a kápolna a csúcsán Istenhez ér.


Sok út vezet az Úr hajlékához, van, ki kerülővel jut a célhoz el, van, ki egyenest, a szenvedésen át, végig járva a székely kálváriát.


Mert itt minden stációban, népem szenvedését látom, a keresztet, mit rájuk mért a sors, de ez az út vezet a Megváltáshoz.


Ifjúkorom óta, oly sokszor vágtam neki ennek az útnak, de a gyengeség s a kishitűség, miatt mindig visszafordultam, most azonban végre győztem magam felett, célba ért testem és a lelkem, s már nem vagyok magányos, Uram, mosolyra váltottad keserűségemet, áldd meg ugyanígy, kérlek nemzetem!





29 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page